Sedaaaaaaccccaannsssns Kızlar bugün akşam üstü 5 gbi bel agrim başladı saat aksam 7 bucuk hala geçmedi korktm bende doktor kontrolüm 21 Eylül de nedeni ne olabilir sizce 🤔
Cinarim44 Sedaaaaaaccccaannsssns benimde adetim 1 gün geçiyor kan verdim 54 çıktı adet sancim çok belim de ağrıyor korkuyorum
Linva Sedaaaaaaccccaannsssns hormonlardan olabilir benimde kasık ağrım oluyor tabi doktora söylemekte fayda var