burcumelis mrvears yok anlamıyorum benimkide aynı hafta sizinlede size erkek demis benimkiyle bakcaktım☺️ https://hizliresim.com/7e7WcM Bu bugün aldık 12 haftalık ama ultrasonda 12+3 çıktı
Mervem2356 14+2 henüz öğrenmedim haftaya kontrolüm var ogrencem insallah 15 den sonra belli olur mu acaba cinsiyeti
Zdgnsym93 Iraz merhaba biz bugün 13 haftaligiz 12+3te oglusum olacağını öğrendim 😊😊 doğum tarihi 16 mart olarak gözüküyor bakalım hayirlisi🙏🌺
Hummet06 Merhaba Mart anneleri benim de 14 +2 doğum 5 Mart dedi doktorumuz 11.haftada gittik erkek ise hemen görürüz dedi Baktı kız sanırım dedi göremedi sanırım .haftaya kontrole gideceğiz bakalım öğreneceğiz pamuğumuzu neymiş sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🥰
Hummet06 [url=https://hizliresim.com/u12lMx][img]https://i.hizliresim.com/u12lMx.jpg[/img][/url] Kızlar sizce kız mı erkek mi 🥰👼🏼
Selinbam Iraz bıgün tam 12. Haftamızın ilk günü ☺️🥰🧿cinsiyet i göremediler ama içime oğlan doğuyor bskslım nasip neyse🤰🏼🤱🏼
Tugbaslan3458 [url=https://hizliresim.com/bWB1Pk][img]https://i.hizliresim.com/bWB1Pk.jpg[/img][/url] 11 haftalik olduk cok merak ediyorum artık doktorumuz tahminde bulunmadı erkenmiş🤷🏻♀️🤦🏻♀️