denizsek canım 1 cm açıklık ne ki? Nstde sancım da çıkmadı diyorsun. Eğer şanslıysan hızlı ilerler doğurursun. Benim ilk gebeliğimde 2 cmle 2 hafta gezdim. Bu ikinci gebeliğim arada sadece 14 ay var ona rağmen 36+6 gittim 1 cm dedi, 37+6 gittim 2 cm dedi şu an 38+5 im tık yok. Ve nstde ¾ dakikada bir 70lerde sancım çıkıyor. Doktorun neye bağlı ağrısız nst ve 1 cm açıklıkla sabaha doğru gelirsin demiş anlamadım 🤷🏻♀️