Ayca6868 Sancilarim agrilarim oluyor 34+6 gjnluk hamileyim 32 de bebegim 2070 kiloydu 18 gun onde gidiyor simdi 2 bucugu gecmistir dogsa kuveze alinir mi veya bisey olur mu agrim kasilmam var
Mimarhanim Ayca6868 canım cigerleri gelistiyse ve kilosu iyiyse kuvozde kalmayan bebekler var. 2300 ile taburcu edilen bebek duydum hiç kuvoze girmemiş. Burada bir arkadas paylaşmıştı. İnşallah gerek kalmaz
Boncukbeyinannesi Ayca6868 her bebeğin gelişimi aynı olmuyor. Ben 35 hafta biterken doğum yaptım arkadaşım 33 haftalıkken çok şükür ikimizin de bebekleri saglikliydi. Her bebek kuvoze girecek diye bı şart yok
Zynp01 Ayca6868 32 de 1960 gr dı oğlum ve doktor 1 hafta geride dedi sizinki 2 hafta önde nasıl oluyor
Dlraufuk Ayca6868 5 gün önce arkadaşım doğum yaptı tam 35 haftalıkken kordon dolandıgı için ameliyata aldılar 2300 gr doğdu ve küveze almadılar bebeği doktor muaynesinde çok sağlıklı çıkmış doktorun parmağını falan tutmuş öyle canım kötü düşünme her bebekte bir olmaz inşallah sorunsuz doğar yavrun
Ayca6868 little_butterflies yok canim daha baslamadi nst ye ama cuma gunu kontorlum var 35 oldum baslar belki
Mimarhanim Tugbaal sağol kuzum enfeksiyon vardı işte antibiyotige devam ediyoruz. Bekletiyorlar. Suyun gelirse anında doğuma alırız, gittiği yere kadar gidecek dedi doktor. Birbirimize dua edelim canım. İnşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻
Ayca6868 Zynp01 32. Haftada son adet tarihime gore aslinda 29. Haftafaydim yani 29. Haftada 2070 cikti 3 hafta onde dedi 32 iyle uyumlu dedi
Tugbaal Mimarhanim rabbim istemedigi surece hic birsey olmaz sen bol bol dua et. Icini ferah tut ben butun hamilelere ozellikle serklaj olanlara o kadar cok dua ediyorum ki bizi ancak yasayanlar anlar
Mimarhanim Tugbaal valla canım kimse yaşasın istemiyorum bu durumu. Dediğin gibi yaşamayan bilmez. Her tuvalete gittigimde besmele çekip giriyorum lütfen bişey olmasın diye. Bende sürekli dua ediyorum herkes evladını sağ salim vaktinde kucağına alsın diye 🙏🏻
Ayca6868 Dlraufuk ya canim demin altim.biraz sicak.oldu peceteye sildim su gibi seffaf kokusuzdu ama az yani