Ser11 Canım benim de ilk aylarda olmuştu. Hatta kalbime vuruyordu öleceğim sandım sancıdan. Drum Gasspass adında bir hap tavsiye etti. Dışardan alınıyor parayla yani. Siyah bir hap ve bebişimize zararı yokmuş. Eğer maden suyu içip, evde yada dışarda yürüyüp bol hareket ettikten sonra geçmedi ise bunu aldır eşine. 40tl fln. Çektiğin acıya değmez.