Eda-gnbkn Zsnbr hayır ya zayıf kalmadım yani pandemiden dolayı evde olmaktan kilo almıştım onun üstüne de hamile kaldım 60 kiloyla 😫😫
Zsnbr Eda-gnbkn BNde öyle oldu ya resmen evde oturdum 63 kilo oldum 🤦🏻♀️ Üstüne hamilelik. Üst üste geldi artk
esrtsc27 Eda-gnbkn normal değil mi ya 😅 ayda 1 kg normal kabul ediliyor siz de hemen hemen öyle almışsınız zaten benim gibi 20 haftadan 6 kg alanlar ne yapsın 😂
Ruzgarinannesii Eda-gnbkn bende 24.haftadayim 8 kilo aldım çok önemsemiyorum açıkçası bebeğim iyi olsun yeter doğumdan sonra hepsi gider önlemi olan sağlık 🤗
Eda-gnbkn Ruzgarinannesii tabiki önemli olan bebeklerimiz bende biraz takmıştım ama sizlerin sayesinde artık önemsemiyorum 😊
Gzdedsgrn Eda-gnbkn normalde çok yiyen biriyom herkes kapılara sigmayacaksin hamile olunca diyordu tam tersi oldu bana yiyemiyroum eskisi gibi 🙂
Semayil Eda-gnbkn canım ben 22 haftada 12 kilo almıştım hiç canını sıkma tamamen bünye meselesi 🤦🏽♀️🤦🏽♀️