Kızlar tekli elektrikli göğüs pompası aldım. Şimdi açtım kutusunu çalıştırayım dedim çalışıyor mu? Şarjı yoktur diye şarja taktım ve şarjdayken hiçbir sıkıntı yok çalışıyor gayette iyi. 1 saat sonra şarjdan çıkardım ama o zaman çalışmadı ürün. Bu ürün sadece şarjdayken mi çalışıyor onu anlayamadım. Kullanım klavuzunda da yazmıyor. Merak ettim kullanan varsa bilgilendirebilir mi?