kadeerrr kanamaya bağlı iç ya da dış, benim 10. haftamda çok az lekelenmem oldu kesede kanama alanı varmış. Bir hafta progestan fitil artı yatış ile düzeldi çok şükür su an 14+3’üm en son dün gittim çok şükür bir sorun yoktu yemek bulaşık vs yapıyorum ama ağır işleri eşime yaptırıyorum daha çok sonuçta bebek doğana kadar dikkat etmek gerek. Ben önemli olan kanama diye biliyorum kanama görünce tehlikeli hemen doktora gitmek önlem almak gerek. Ne olur ne olmaz diye doktor bana bi kutu fazla progestan yazmıstı evde dursun dedi