Senay3690 aktardan lohusa şekeri aldık. 100 gr lohusa şekerini 7su bardağı suda kaynattık. bir su bardağından bir parmak eksik şeker ekledik ve bir tane kabuk tarçın attık içine. Ayrı bir cezvede 2-3karanfil kaynatıp suyunu döktük şerbete. Karanfil şerbeti acı yapmadın diye ayrı kaynattık. yaklaşık on dakika kadar kaynatıp kapattık. Bu tarifi internetten bulmuştum, aynı oranda arttırılarak daha fazla şerbet yapılabilir. Oldukça şekerli ve tadı güzel oldu.