Ozgsgr canim benim kuzenim dogum yapti. Detayli ultrasonda kalbinde parlaklik var demisti. Doguma kadar kapanmadi, dogumdan sonra sıkıntı yok die ewe yolladilar bir hafta sonra bebek hizli nefes aliyor die kontrole gittiler delik kapanmamis simdilik cok kucuk oldugu icin operasyon yerine ilac kullaniyor 5 6 aylik olunca ameliyat olacak. Ama her cocukta oluyomus dogumdan sonra kapaniyormus normalde, bizim bebegimizde delik olmasi gerekenden büyükmüş o yuzden kapanmamis. Sen hic üzülüp stres yapma bebeginin kilosu haftasina gore iyimi? Bizimki zayifti. Ama masallah topladi suan bi sıkıntı yok. Doktor belki kilo alip toplandikca kapanabilir operasyona gerek kalmaz demis suan 2aylik oldu masallah iyi.