bbestw Aynı şeyi yaşamısız canım. Benım de baska hicbir sorun yoktu sadece ense kalınlıgı 6,5 cıktı. Ama hiç korkma milimetrik bir olay, birçok kez ölçtü doktor ama hep 6,5 - 7 arası cıktı. Tek bir belirtisi olmuyor sonucta down sendromunun,mutlaka baska belirtisi de olurdu