Merhaba güzel anneler. Biz şuan 20. Haftamizdayiz bir erkek evlat bekliyorum Allahin izniyle. Dün vücudumda garip bir değişiklik oluştu. Göğüslerim hamileligimin basindan beri sismisti ve ucundaki halka koyulasmisti iyice. Ama dün dus aldiktan sonra farkettim ki goguslerimdeki o sislik birdenbire kaybolmus ve sanki ici bombosmus gibi sonmus gibiydi. Gece cok fazla telas yaptım bebegime mi birsey oldu diye. Sabah doktoruma sordum ve hareket ediyorsa problem olmaz dedi. Ancak ben dayanamadım ve sabah hemen yakindaki bir kadin doğuma gittim. Bebegimin kalp atisi suyu kilosu gayet normal gorunuyordu bir sıkıntı olmadigi soylenildi. Benzer durum yaşayan ve saglikla gebeligi devam eden var mi acaba