sblaslan kızlar 6 haftalık hamileyim bugün bütün kanlarıma bakıldı idrarda sağlık ocagında idrar yolu enfeksiyonu çıktı ama sağlık ocagındaki doktor ilaca gerek yok bol su iç dedi antibiyotik veremm dedi ne yapmalıyım sizler nasıl geçirdiniz
Deletedmom95 sblaslan evet canım bol bol su iç iyi geliyor. Gebelikte çok sık görülen bişey enfeksiyon oyuzden suyu çok içmek gerek.
3506 sblaslan Geçmiş olsun.. Benim olmadı çok şükür ama su pek içemediğim için gerçek kızılcık şerbeti içiyorum az birşey tatlı sevmediğim için su katarak .. İdrar yolu enfeksiyonuna iyi geliyor.. Zararı yok ama siz yine de doktorunuza danışın.. Bize içebilirsiniz dendi.. 🤲🏻🧿
DilanDag sblaslan 37 haftaya giricem 37 haftadır var canım illet gibi yapıştı yakama çok ilaç kullandım serum yedim geçmedi oluruna bıraktık artık Allah nasip ederse doğumdan sonra tedaviye baslicaz umarım ağır geçmez 🙏