Hikayeleri okur iken acaba bnde yazar mıyım birgün diyordum o gün bugünmüş dün kontrol için geldik bu sabah yatışımız yapıldı herşey birden gelişti ben baştan buna normal istediğim için doktorum normali dene hevesin kırılmasın kendin gör dedi 7 yatışım yapıldı hiç açılmam yoktu 12.30 a kadar suni sancı verildi 1 cm açıklığım olmadı doktorum suyun az olduğu için bebeğin kalp atışları kötüye gittiği için sezeryan kararı aldık ona birşey olacak diye aklım çıkıyordu çok korktum ağladım ama spinalden çok korkuyordum belden olacağı için iğne ama boşuna korkmuşum ağlamışım o ani yaşamak çok güzel kesinlikle spinal karşılıklı ağladık oğlumla dün karnımda idi şimdi yanı başımda miss kokulu oğlum allahım hayırlısı ile kurtulmayı nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın...spinalden korkmayın