Duygumasal123 Ben 6 ay önce sezeryanla dogum yaptım ve suan yine hamileyim. Acaba r sorun olurmu zararı varmı. Bu durumu yasayanlar oldumu aranızda
Arzufahri Duygumasal123 canm bende oyleyim sezeryan oldum ve 1 ay sonra hamile kaldim korkma allaha tevekkul et simdi 32 haftaligim ben
Matilda Duygumasal123 içini rahatlatacaksa canım benim kız kardeşim kızı üç aylıkken hamile olduğunu öğrendi şimdi doğdu 4 aylık oldu bile bir sorun yaşamadı
Duygumasal123 Arzufahri inş ya zaten sorun olsada Allah sağlık verdiği sürece bana bi zararı olsada aldırmam. Ama işte etraf zararlı riskli falan diye insanı tedirgin ediyorlar.Allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin.
Cansucasalin Ne zararı olabilir öyle düşünme eskiden büyüklerimiz peş peşe doğum yapıyorlarmış 🥰🥰 benım arkadaşımın görümcesi sezeryan oldu bebeği bir kaç aylıkken tekrardan hamile kaldı yine sezeryan oldu ve doğurdu sonuç maşallah hepsi çok sağlıklılar 🌟🌟🙏🏻
Duygumasal123 Teşekkür ederim valla içim rahatladı biraz olsun. Etraf riskli olur aldır falan diye söylüyorlar tedirgin oldum biraz o yuzden. Asla aldırmayı düşünmüyorum. Ama rahat bir hamilelik gecirmek istiyorum