Fulyazorlu30 canım doğum hikayesi başlıklarında çok okuduk, kızlar çok korkuyordum ama inanın büyütüldüğü gibi değilmiş, herşey çok rahat geçti, korktuğum gibi olmadı, şuan bebişim yanimda uyuyor çok mutluyum vs.. Ben eminim ki sende bize böyle bilgilendirici ve korkumuzu azaltıcı bir başlık açacaksın 😍 ben henüz doğum yapmadım ama inan bu okuduklarım benim korkumu şimdiden çok azalttı. Tabi bazı endişe ve korkularının olması çok normal ama nolur hiçbirisi yaşayacağın mutluluğun önüne geçmesin. Allaha emanet olun canım, sağlıkla nese ile kucağına al❤