Kızlar ben 20. Haftaya kadar bulantı çekmiştim ve ağzımda acı kötü bir tat oluyordu bulantidan diyordum. Ama şu an 31. Haftadan beri yeniden o kötü tat hissi geldi ve geçmiyor bir şeyler yiyorum 5 10 dakika geçiyor sonra yineliyor, yaşayan veya bir önerisi olan var mı?