Erken Doğum sezeryan oldum hastanede depend kullandım çıkarken bantı çıkardılar sezeryan yeri açık ya depend kilot oraya değip yara yapar enfeksiyon yapar diye korkuyorum nasıl giydiniz siz? Atleti yaranın üzerine koyup üstüne külotu mu mu geçireyim ?