Kızlar merhaba, 13+2 haftalık hamileyim. Gebeliğimin ilk gününden beri guatr testi yapıyor doktorum normal olarak fakat ilk yaptığı çok düşük diğeri çok yüksek bugün yaptığı yine yüksek çıktı 1 ay sonra birdaha test yapalım dedi ve ilaç yazmadı.Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ? Sizin değerleriniz kaç ? Başka doktora gitmek de istiyorum fakat maalesef 1 tane özel hastane var 😔 bu pandemi döneminde devletede gitmeyi düşünmüyorum. İnter’den biraz araştırdım güzel şeylerde yazmıyor nasıl bir yol izlemem gerek bilemiyorum bu durum beni baya üzdü 😔