Esnnn YNB bende 7+3 neden karnımın icit geriliyor diyorum sanki küçücük şey sığmıyorda zorluyor gibi . Demekki yalnız değilmişim 😀
YNB Balbocegi_ aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim karnımın gerildiğini hissediyorum ağrıyor ara ara korkuyorum
Balbocegi_ YNB evet bendede agri var ilk gebeligimde olmayan seyleri bunda felaket hissediyorum garip