Ozge_-_ bizimde sol ve ileri dereceydi . 1 nisanda oldu temmuzda test verdik ileri hareket biraz artmış ama düşük yinede . Doktor suan tam yenilenme süreci dedi ekimde tekrar test vereceğiz . Esin ilac kullanmyosa mutlaka ilaca başla ben doktor vermedi diye icmedik ama pisman oldum . Bu ay düzenli keçiboynuzu pekmezi ve kürü kullanıyoruz keske başından icseydi . Size tavsiyem pekmez , kür , macun , caksır otu suyu gibi şeylere vakit kaybetmeden başlaman . Çok araştırdım 2. Ay hamile kalanda var , ameliyat olmadan hamile kalanda , 6 ay sonra kalanda var 1 sene sonra kalanda , hiç kalamayanda var .