Mavisu09 benmde çürük vardı bitane doktor çekmek lazım ama riskli tansiyonn falan düşer idare et dedi. Dayanamadım başka doktora gittim oda film çekmek sıkıntı ama geçici dolgu yapariz dogumdan sonra kanal yaparız dedi. Hafif bir anestezi vurdu ve geçici dolgu yaptı. Dayanamıyordum ağrısına artık 16. Hafta daydım şuan çok iyiyim şükür. Ama ağrısını hafifletmek için karanfil yağı kullaniyodum tam bir mucize. Pamuğa bolca dok canım ve ağrıyan dişine bastır birkaç dk dursun orda dilini falan baya yakıyo ama anında kesiyo gecmis olsun