ilknrkraa aminn cümlemizi sag salim kavustursun evlatlarımıza. Benimde ilk baslarda cok bulantim oluyordu su ictikce dahada bulaniyordu, o yuzden ilk haftalarda nerdeyse günde iki üç bardak su icebiliyodum. Ama sonralarda kustursa bile icmeye basladim çünkü bogazim kuruluktan yapisiyordu resmen sonralari bulantilarimda gecti normale döndüm günde iki bucuk litre yada daha fazla ictigim oluyordur. Amniyo sivisini ictigimiz su temizliyor ve yeniliyormus o yuzden cok onemli. Suyu plastik siseyle degilde bardaga yada sürahiye koyarak tasi evin icinde. Miden bulaniyorsa yudum yudum azar azar ic sürekli göz önünde bulundur canim 💕