akcayaanneoluyorum MiniKaya merhaba, burada bir bayan önermişti çok beğendim bende yaptırdım. Makromeperisi adlı instagram sayfasından. 150 TL + 14 TL kargo ☺️ Kendiniz yapmak isterseniz bilemem ama telaşım var, benim zamanım yok :) Resim de yükleyeceğim şimdi :)
Bcsahat akcayaanneoluyorum sanırım ben önermişim 🤣 bizimkiyle aynı renkleri güzel günlerde kullanın 🌸
er_aysenur MiniKaya Ben makroma yaptırmadım ama gökkuşagiiatölye sayfası var güzel bayaa yaptıkları bakabilirsiniz
akcayaanneoluyorum Bcsahat Aynı renklerse siz önermişsiniz :) Çünkü sizin renklere bayıldım ve aynı renk istiyorum demiştim 😍☘️💜 Çok beğendim, tekrar teşekkür ederim o zaman 😍
Bcsahat MiniKaya yaptırdıktan sonra burda da önermiştim instagramda makromeperisi, 165 lira gibi bir rakamdı 🌸 yapım aşamasında bana attığı fotoğraflarda daha keskin dıruyordu, renkleri de kendim seçtiğim için sürekli pişman olup olup vazgeçtim ama aslında çookk soft ve pastel☺️ https://imgyukle.com/i/xpuF5M
Nurgul61 egekus En guzeli kendi elinle evladin icin bisey yapmak hazir alanlarada tabiki saygi duyuyorum herkezin dusuncesi kendine degerlidi Ama bende kendim yapma tsraftariyim onun icin bi ugras ufakda olsa bi emek sevinidirir beni simdi hersey kolay youtub var cok sukurki 😄 Simdi bebegime battaniye yapmayi dusunuyorum orguden elisiden hic analamam ama alize pufyy ipinden cok guzel battaniyeler gordum bilmeyenlerin dahi yapabilecegi bebeginize bir hatira neden olmasin el emegi goz nuru en guzel tarafida 15 20 dk suruyo olmasi cok kolay tabiki el hizina gorede degsiir bu sure bi link atiyim hatta begenenler olur
egekus Nurgul61 evet çok güzel bir duygu 😇 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲 bende kendim Yaptım battaniyesini emekle yapılan herşey dahi Bi mutlu ediyor insanı 😌 https://imgyukle.com/i/xKppAj