yasen1 yiyorum tabiki de kahvaltıyı ekmeksiz asla yapamam ama başka öğünlerde ekmek yemiyorum. Siz çok stres yapmışsınız kendinize belli. Anlıyorum aslında sizi. Bakın size kendimi anlatayım da rahatlayın biraz. Ben normalde de insülin direnci olan biriyim. Kilo problemim 3-4 yıldır vardı. Hamilelikten önce 15 kilo vermiştim. Sonra rahim ameliyatı geçirdim bebeğim olmayacağını öğrendim derken stresten verdiğim tüm kiloları geri aldım. Sonra bir baktım hamile kaldım tabiki büyük bir kilo ile. Dikkat etmeye çalışsam da biraz da genetik olarka bebeğim hep 2 hafta önden gitti suyumda fazlaydı. Hep şekerden şüphelenildi tokluk şekerime falan bakıldı doktor yükleme yapma gereği duymadı. Ama sonra su fazlalığı düşmeyince birkaç gün ölçtürdü ve beni endokrine sevk etti. Tabi beni aldı bir telaş. Zaten sudan dolayı erken doğum riskin olabilir demişti. Bir de benm annem de sağolsun çok düşünceli kadındır ama biraz fazla düşünceli duyduğu bildiği kilo, şeker, su, bebek ne olumsuz duyum varsa anlatır. Kaç kez rüyamda erken doğum yaptığımı, kanlar içinde kaldığımı vs gördüm. Sonra endokrin doktoru ile konuşunca rahatladım. Benm ölçümlerim 170’lere kadar çıkıyordu tokluk. Diyet yaptım 1 hafta gayet indi. Hatta 170 bile gebelikte kabul edilebilir dedi. İnsülin diyete rağmen düşmezse verilir dedi. Diyetisyenle de görüştüm beraber bir program belirledik. Meyve de yiyorum ekmek de yiyorum. Ama saatleri önemli akşam yemeğinden sonra pek bir şey yememeye çalışıyorum. Şimdi size rahatlayın diyorum ama anlıyorum da sizi o yüzden diyorum. Bu durumda yapacağınız tel şey yürümek, ve düzenli beslenmek. Emin olun 1 hafta dikkat edince hemen fark ediyor. Kendinizi de bu kadar germeyin 🥰