Heyecandorukta Ada34 İnşallah sizinde tüm bekleyenlerinde sonuçları temiz çıkar. Biz 13. Hafatada öğrenmiştik cinsiyeti erkek demişti doktor. Bu cuma 17. Haftanın sonu oluyor, yeniden bilgi verecek, kesin cinsiyet için 🤔
Ada34 Heyecandorukta yani nifty testinde cinsiyet söylemediler o zaman🤔 banada yasak ama doktora söyleniyor cinsiyet anomalileri için doktorunuz size söylerse söyler dediler bakalım doktorum ne diyecek🙈 Allah gönlünüzdekini versin inşallah hepsi güzel sağlıklı olsunlarda yeterki☺️
Heyecandorukta Ada34 Aynen cinsiyetler ilgili birşey yazmıyordu sonuçlar arasında. Aminnn hepimizin inşallah sağlıklı sıhhatli olsun 😍
aezgi Cinsiyet size verilen gönderilen raporda yazmaz doktora gönderilende yazar doktorunaza söylerseniz eğer o söyler size bu test sayesinde cok erken öğrenmiştim ben cinsiyeti 10 haftalıkken😊