Aaaasli Ben de birkaç bişey beğendim ordan ama bedenleri kafamı karıştırdı siz aldıysanız fotosunu atar mısınız memnun kaldınız mı beğendiniz mi
Zeynepekr Aaaasli Yenidoğan bir çok şey aldım tarzını beğeniyorum birkaç parça da yazlık aldım. Yenidoğanları 2/4 tercih ettim 💫
monaroza Aaaasli Ben de daha yeni başlıyorum alışveriş yapmaya kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiyle oraya da baktım sadece zara ve lc ye göre kalıpları biraz küçük ben şimdilik sadece bu üç markadan aldığım için diğerleriyle karşılaştıramıyorum ama kalitesi çok iyi 😊
Imfromlastnight Tatlım orda çalışıyorum. Herşeyi güzel. Alan aynı tarz şeyleri bir daha alıyor. Demekki beğeniliyor:) bende çoğu eşyamı ordan aldım kullanan anneler bize daha iyi referans oluyor. Kalıp zaraya göre küçük onu biliyorsanız. Zara 1-3 aylık hm 2-4 aylık
Ebrugur2019 Bende genelde H&M den alıyorum kalitesi kumaşı çok çok güzel biraz dendiği gibi kalıbı küçük
fndk_06 Aaaasli bende bir çok şeyi hm den aldım biraz bedeni büyük aldım yenidogan için 62 ismarlamistim ama kalıbı gerçekten küçük 68 aldım bir çok şeyi
Mihre Aaaasli 2 yıldır hemen hemen her şeyini aldım oğluma,çok beğeniyorum kumaşını,tarzını.Yine oradan yenidoğan kıyafetler alıcam.
Deletedmom328 Aaaasli genelde büyük oğlumada doğacak olan bebeğime de hm aldım kalıpları biraz küçük bebek için olanların mesela ben 1-2 ay aldım sanırım max 2 ay giyer ilk oğlumda 0-1 ay aldım 1 hafta sonra gelmedi
Imfromlastnight Aaaasli 55 cm yazanı alırsanız daha uzun giyer. 50 cmlikler küçük. Bir de bebeğe bağlı. Benim bebeğim uzun boylu olacak ona göre seçiyorum
Imfromlastnight Nasippp bende çok 0-3 var:) bebeğimin boyunun uzun olacağını öğrendikten sonra 2-4 lere başladım :) 55 cm lik daha uygun olacak bence onlara bakın