Ben gidiyorum. Memnunuz. Çok memnunuz hatta yani ilgi alaka bilgilendirme açısından. Kliniği güzel temiz odası geniş medar ya da yüzyılda doğuruyor. Gece gelmiyor diyenler genelde iki sene öncesinden bahsediyordu. Geleceğim dedi. Ki zaten kendi kliniği gelmezse de ödeme alamaz ki öyle düşünmek lazım. Tavsiye ediyorum şiddetle