Ben kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında orda hamile olduğumu öğrendim sonra sanırım gebelik takibine bakan kadın ordan geçiyordu seslendiler kadın benle konuştu kalp atışını duyduktan sonra gel takibine başlayalım dediler çünkü ben bir sene önce dış gebelik yaşadım bu hamileliğim inşallah sorunsuz olur