Babyy1S Nrye27 13 ken daha yüksek olasilık söyleyebilir bana 13 ken %80 demisti 12 haftalikken tahnin yapamam yanılma oranı yuksek demisti 😊
Mervetekmn Nrye27 hayır genelde degıdıyor en net 20.haftadab sonra bana kız kız dedıler ki prof. Falanda var gıttıgım sonra ögrendıkkı 22haftalarda erkek.
SMin Nrye27 bize 12 de tahminde bulundu 16yı bekliyoruz bakalım değişecek mi aynı mı kalacak. 2haftamız kaldı
Ncmtntuuba Babyy1S bende 13. Hfatada doktorum erkek dedi 11 de kız olabilir ama çok erken demişti. Kafam karıştı çok da merak ediyorum kız mı erekk mi diye
Nrye27 Mehtapakgl Bazı doktorlar cok iyiymiş tahmin konusunda yapılmayanlar varmış doğrudur inanırım ona 🥰 rabbim size bağışlasın canım benim hayiisiyla kucağına al❤
Nrye27 Mervetekmn yaa sizin gerçekten değişmiş 🤗 Olsun rabbim hayirlisyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
Mehtapakgl Nrye27 😁 doktora söyledim hocam hani yanılma olur mu diye şimdiyeye kadar hiç yanılmadım dedi ( mesleğinde 20. Yılını dolduruyormuş ) vallahi nokta atışı yaptı. Sağol canım allah seninde kucağına aldırmayı nasip etsin 😁
Mervetekmn Nrye27 çok rastladım ben değişene ama oyuzden beklemek en iyisi sonra bi fikri alıştırıyorsun kendını tam degısınce haliyle bı üzülüyor insan 😂
Nrye27 Mervetekmn doğrudur vardir tabi bencede beklemek daha iyi herşey için ona göre alıyorsun herşeyi 😊
Babyy1S Ncmtntuuba 11 de bebegin cinsel organı gelismemis olur 12 den snra tamamlar aslinda ekranda bana gosterdi pipisini gayet net anlasiliyordu erkek olsa siz ekranda kendiniz bile gorursunuz bir dahaki gitmeniz de dikkatlice izleyin pipi var mı yok mu 😊
Ncmtntuuba Babyy1S doktor öyle bu pipisi falan diye göstermedi ama bence erkek dedi aynen 2 hafta daha beklemek zorunda kaldim meraktan ölücem resmen 😒☺️