Bicik eğer spinal sezeryan olursanız zaten uyanık oluyorsunuz meme verebilirsiniz yarım saat içinde, genel anestezi olursa da hemşireler yardımcı olurlar memenizi tuttururlar diye düşünüyorum. En önemli etken sütüm yok diye meme vermeyi bırakmamak. Sütünüz olmasa bile muhakkak göğsünüze alın bebeğinizi ilk zamanlar zaten midesi çok küçük oluyor gelen bir kaç damla sütünüz bile o anlık doyurur bebeğinizi. Ve siz emzirdikçe sütünüz artacaktır. Yine sezeryanda sütün gelmesi 10 günü bulabiliyor ama o 10 gün içinde de bebeğinizin ihtiyacı olan az sütü vücudunuz üretiyor, gerçekten aç olduğunu düşünürseniz arada bir mama takviyesi yaparsınız 1 öğünlük, sonra yine acıktığında tekrar meme verirsiniz. Ben 55 gün önce spinal sezeryan doğum yaptım ilk başlarda mama takviyesiyle ilerledim son 2 haftadır hiç mama vermeme gerek kalmadı artık sütüm yetiyor şükürler olsun. Dediğim gibi öncelik sütüm yok deyip emzirmeyi bırakıp mamaya ağırlık vermemek. Her fırsatta emzirin sütünüz de gelecek ve zamanla artacaktır. Mamaya belki de hiç gerek duymazsınız umarım🙏🏻 süt arttırmak için de ben humana markasının emziren anneler için olan çayını kullanıyorum, badem ceviz yulaf ezmesi susam ve dereotunu blenderdan geçirip karışım yaptım onu 1 kase sütle karıştırıp yiyorum, 1 bardak pekmez yarım bardak sıcak su ve 1 yemek kaşığı tereyağını yakıp hepsini karıştırarak her gün işitip ısıtıp 3 yemek kaşığı yiyip üstüne 2 bardak su içiyordum. Göğüs ucu yarası için de lansinohun kremini aldım doğumdan önce sürmeye başlamıştım, yine yara oluyor ama devamlı bakım yapmak kolay atlatmanızı sağlayabilir