-Aysenur- bende ilk olarak bilmediğim için Sinan hocaya gitmiştim Sinan hoca da gayet iyiydi Adaklıdan geliyordum ben arkadaşlar hep Engin bey daha konuşkan herşeyi anlatıyor dedi Birgün de ona denk geldim hep ona devam ettim çok iyi çok ilgili herşeyi anlatıyor kilosu boyu söylemedik bişe bırakmıyor muayene ederken. Anne psikolojisinin nasıl olması gerektiğini bile söylüyorum şimdi doğum bekliyorum memleketteyim ama buradaki doktorum hiç o kadar ilgili değil boyunu soruyorum haftasına uyumlu diyor sadece 😇🥰Rabbim sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻İçiniz rahat olsun başka imkan yok zaten oralarda em iyisi ora diye biliyorum ben 😇