Tugba54 sürekli gittiğim Devlet hastanesi sata göre 3gün önde giden bebişten ve suyumun normal olduğundan bahsederken yine sürekli gittiğim özel hastane sata göre 1,5 hafta önden gittiğimizi suyumunda fazla olduğunu söylüyo. 28+6 normalde ama özele göre 31+2 şuan . Bizimde kilo 1550 gr bende karmakarışıklaşmaktayım 😂🤷🏻♀️ Baktığımda ortalama 29 haftaya göre kilosu normalmi onuda bilemiyorum 🙄🤦🏻♀️😂