Deryaalper Tokluk şekerim yüksek çıktı acaba hangi doktora gitmeliyim endokrin doktoruna mı dahiliyeye mi?
Elfynsmr Deryaalper benimde yüksek çıkıyor diyetisyene yönlendirildim sonra düşmezse insülin başlanıcak bunun içinde dahiliyeye gidilecek ama ben ilaç kullanmak istemediğim için yediklerime dikkat edip yürüyüş yapıyorum öyle yapınca değerlerim düşüyor
KardelenYB Deryaalper endokrine gitmen gerekiyor eğer diyetle normale donmesee insülin iğnesi takibi yapıyor başka doktorlara değiş yanlış yönlendirme olmasın önemli bir konu bu
Bhrgzel Önce dahiliyete gidiceksiniz sistem üzerinden 3 aylık yeşil allan acarak sizi endokrine sevk yapcak sonraki takip işlemlerini ve tedavi aşamasını endokrin devam edecek