Csnsu Suan ntsdeyım kızlar yarın sunı verıp başlatalım dedi doktorum kafası kanala inmemş daha belki bi sans denıcez normali bu sekıl olan varmı acba🙂bosuna sunıde yemk ıstemıyrum 😳
Ronyaseda Csnsu Benim eltiminde öyleydi çatı da dardı bebek gelmemişti kanala suni verdiler kafası geldi gerisi gelmedi yani zorla şancı verip doğurtmak bence yanlış.
symctrgl Csnsu ben doğurdum suni sancı aldım 13 gün önce ama dikişim biraz zor yere atıldı makata doğru hala yatıyorum oturamıyorum. Ama bu şekilde çok rahat doğuran insanlarda var sezeryane dönenlerde var. Nasip
Bbusra34 Csnsu Ben de bugün 39+0 oldum bebek daha kanala yerleşmemiş kilomuz 3700 baş çevresi için 39 dedi. cuma günü nöbetçiyim hazırlıklı gel dedi önce bir muayeneni yaparız ona göre karar veririz dedi. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Csnsu Eras çatı muanemi oldum bi sıkıntı görmedi normal istiyorum dedim suni verip başlatalım dedi ozaman 40 tan sonra riskli diye ben kendim suni istiyorum yürek yedim😅
Csnsu Eras evet özelde yarın 8 de gel dedi öğlene kadar sunı sancı vercek inmezse sezeryana cevircek öğleden sonra