Sermec27 Keşke erken başlasaydın teste adet bitiminde. Erken yumurtlamış olabilirsin malesef bi kısmımız takvimle aynı zamanda yumurtlamıyor. Bende böyle hergun beklemiştim 34.gunde yumurtlama görmüştüm. Gün-de 1 tane yapman yeterli diğer türlü kafan karışır inşallah yumurtlamayı yakalarsın henüz pik olmamış 🤗