Bademcikleri çok hassas bir insanım,her hastalık beni bademcikten yakalıyor,dün hiç uyku uyumadım sabah doktora gittim
iltihapladığını söyledi, parol falan yazdı..
ama aşırı balgam var bende bu balgamı nasıl atabilirim? Ne içebilirim bitki çayı vs bana yardımcı olun lütfen🙄Çok muzdaribim😢