Lütfen yardım edin. 38+3 günlük hamileyim çatı muaynesini bugün gerçekleştirdik. Ama ben kendimi çok kastım doktor bebeğin kafası kanala inmiş o kafasını ittirdikçe sen de kendini kasıyorsun bu gidişle normal doğumu sezeryana çevirirsin dedi. Afedersiniz ilişki sırasında bile arada bir kendimi kasıyordum. Nolur yardım edin 1 cm açılmam var eve yolladı sancimi evde çekmem için nasıl yapicam nasıl bu korku ile başa çıkarım agliycam resmen 😔