sibel0805 Kızlar merhaba sonunda bende hamileyim :) bu ay tavsiye olsun herkese ilk defa gün aşırı ilişki denedik ve hamileyim :) kız veya erkek olması hiç önemli değil sadece merak ettim gün aşırı ilişkide cinsiyetiniz neydi ? :)
E-v-A101 sibel0805 bence de Alakası yok canım çünkü genelde doktorlar gebe kalmak için her gün değil gün aşırı ilişki tavsiye eder ki sperm kalitesi düşmesin Haa her gün ilişki olsa ne olur. Birşey olmaz ama sperm kalitesi iyiyse sıkıntı yok ama ne olur ne olmaz gün aşırı ilişki der doktorlar.
sibel0805 Mervemelih Sadeceduygu E-v-A101 genelde derler ya arkadaşlar yumurtlamada olursa erkek öncesi kız diye ondan sordum önemli değil kız erkek olması heyecan var biraz :) bide çok mutluyum sohbet etmek istedim aslındas :)
Tatlisannedilekk sibel0805 günaşırı ilişkinin cinsiyetle ne alakası var?? Cinsiyeti erkeğin spermindeki kromozom belirler
Sadeceduygu sibel0805 ben onu hiç anlamıyorum ya insanlar ne zaman hamile kaldığını nasıl anlıyorlar ki?
E-v-A101 sibel0805 tabiki önemli değil. Bende öyle birşey duydum ama Mantığıma uymduramadım bir türlü. Tek gün ilişkiye giriyorlarmış erkek olsun diye. Onu da yumurtlama gününe mi çatlama gününe mi. Ne denk getiriyorlarmış bilmiyorum 🤷♀️ Benim oğlum. Olacak Allah’ın izniyle Çatlatma iğnesi olduktan sonra hamile kaldım ve doktor. Bir hafta gün aşırı dedi.
Akgl06 sibel0805 hiçbir alakası yok çok saçma tamamiyle kromozonlarla alakalı bi durum benim ilk hamileliğim adetten hemen sonra tutmuştu bebeğim erkek oldu bu 2. Hamileliğimde adetten hemen sonra tutmuş daha cinsiyet belli değil.
Esme1989 sibel0805 buna hiç inanma canım bende mesela 1 hafta geç döllenmiş yumurtam bu durumda erkek olması imkansız olurdu ama bizim cinsiyetimiz erkek vallahi.
sibel0805 Sadeceduygu ovulasyon takibi yapıyorlar o şekilde insagramda bi sayfa bile var cinsiyet planlama diye kimisi takıntılı oluyor ama önemli olan SAĞLIKLI olması :)
E-v-A101 Sadeceduygu oooo neler neler var. ovülasyon testleri ile yumurtlaman kaç gün sürüyor çatlama hangi gün oldu. Bire bir. Hepsini öğrenebilirsin
sibel0805 Akgl06 bende adetten sonra tuttu diye düşünüyorum çünkü 15. gün sol kasığım çok ağrıdı batma şeklinde ve akıntım çoğaldı hamile olduğumu da erken öğrendim :) ne güzel bi duygu içim içime sığmıyor :)
Meric1 sibel0805 millet kaynana aldatma postlarına takmış. Bende bu hurafelere taktım 🤦♀️ ne mana yani
sibel0805 Meric1 yanlış anlaşılmak istemem hem tavsiye olsun gün aşırı ilişki diye hemde sohbet olsun diye yazmak istedim :)
E-v-A101 sibel0805 Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı. Nasip etsin Çok güzel bir dönemden Geçiyoruz 🥰🥰
Akgl06 sibel0805 bende hiçbir belirti yoktu iki gebeliğimde de birebir sanki adet olacakmışım gibi sancılarım sivilcelerim vardı 4 günüm geçmişti ikisinde de belki olurum belki olurum diye bekledim test yaptığım gibi çıktı 5 haftalık kese göründü 6 haftalık kalp atışı duyduk
sibel0805 E-v-A101 inşallah en büyük duam o :) sağsalim doğsunlar inşallah :) Allahım isteyen herkese de nasip etsin bu duyguyu :)
sibel0805 Esme1989 yok kuzum inandığımdan değil de bazıları cidden tutuyor hatta bi arkadaşım vardı bi oğlu bi kızı var ikisini de kendim ayarladım derdi beslenmeden yumurta takibine kadar herşeyi yaptı kimisi çözmüş yada denk geldi :)