Biz de ilk kez kullancaz eşim asker oldugu icin mobilya beşik zor olur diye düşündük taşınırken zaten cogu arkadaşım da park beşigi önerdi bizimki 4 yaşına kadar kullanılıyo kademeli yükseltme ayarı var joker baby den aldık gri renk cok araştırdık ve ona karar verdik eger düşünürsen bakıp modelin ismini söylerim canım