Ebru222 Ocak sonu görünüyor. Kıyafetlerin çoğu hazır 20 haftadan sonra bitiririm alışverişi 😊❤️ şuan 19+5
esraaa_6155 Uygulamaya göre 14 şubat 🤭daha çok erken cinsiyetini henüz netleştiremedik🤔🤭zamanı gelince herşeyi olur zaten aceleye gerek yok 🤭💓
Ebru222 Nida_Y evet inşallah sağlıcakla kucağımiza alırız. 😊 İnan şimdi kucağıma koysalar sağlıklı şekilde yok çekmem
Yeni13 Ben ikili taramada cinsiyetini öğrendim geçen haftada gittik kesin dedi 15+3 olduk haftaya kontrol var ben şimdiden alışverişe başladım şubatın sonu tahmini doğum☺️
Secil_zeynep 25 Şubat gözüküyor 15+6 olduk cinsiyeti öğrenemedik daha ben de 7. Aydan sonra nasipse toplu bir alışverişe halledicem herşeyi☺️