Merhabalar, nabzınıızn atım hızı kaç çıkıyor Benim 99 çıktı normal mi?
Glakky1 Gebelikte normal canım.
Glakky1 100 e kadar normal benim 140 a çıkmışlığı vardı kalp ilacı kullandım
irva Teşşekür ederimmm❤️
Simba AA öyle mi 🙄