Merhaba güzel annelerin size bi sorum olcak ben 6 haftalık 2.bebeğime hamileyim bi sağ bi sol kasıklarımda batma hissi sancı gibi ağrım oluyor ilk hamileliğimde yoktu böyle ağrılar acaba normal mi yoksa endişelenmeliyim mi? Yarın doktor kontrolüm var hamile olduğumu daha yeni öğrendim dün sağlık ocağında kan verdim sonuç positiv yarın da kadın doğuma gitcem inşallah kese görünür ☺️