Aysegulbagca22 Selam kızlar size bi sorum olucak sabahtan beri ara ara rahmime bıçak saplanır gibi oluyor sizce neden oluyor doktor kontrolüme de daha var ?
Nida_Y Aysegulbagca22 benimde ilk kez bu hafta oldu 15i bitiriyorum doktora sordum bebekte rahimde büyüyor normaldir ama sakın üşütmeyin bu genişleme ağrıları üşütürseniz çok daha fazla can yakar dedi. Bir de sürekli geçmeyen yüksek kasık ağrıları olmadıkça endişelenmeyin 🥰
Esoo0698 Aysegulbagca22 Hiç korkma canım 15+2 olduk hemen hemen 5 gündür ağrım hiç dinmiyor kasıklarım belim ağrıyor bazen rahmim acıyor sordum doktor normal dedi sende korkma 🥰🥰
Aysegulbagca22 Nida_Y teşekkür ederim bizim bebiş bi de 1 hafta önden gidiyor boyu uzun olduğu için korkmuştum bende