yaztatili Arkadaşlar siparişim geldi. O kadar küçük ki. 50 cm. Kullananlardan yorum alabilir miyim? Bir ay zor yatar gibi geldi.
isimsizbebek yaztatili ben reflü yataklı babynest almistim. Almasaydim da olurmuş dedim. En fazla 2 ay yatmıştır. Sonrasında içindeki süngeri çıkararak yatırdım. Biraz da oyle yattı. Bana gereksiz geldi
Fatma0505 yaztatili ayn küçük oluyo ama ben kendim yapıp satıyorum ve muşterilerim 4.5 aya kadar kulandıklarını soylüyo cnm