Mina01 melegegebe Bende kullandım ama sadece agrım olunca kullandım kanamam olmuştu 13.haftada kullandim
nurakus melegegebe Endol kullandım onunla birlikte enfeksiyon için antibiyotik kullandım. Ve ek olarak progestan kullandım. Hangileri işe yaradı tam kestiremiyorum Ama şükür bir daha yaşamadım. Endol fitilin de iyi geldiğini düşünüyorum doktorlar veriyorlarsa vardır bir bildiği elbet ☺️
Mina01 melegegebe kesti canm ama ben kanama için aynı zamanda pruloton iğne ve protestan kullanmıştım bilgin olsun doktorundan iğne talep edebilirsin
melegegebe nurakus kanamaya iyi geldigini diydum canim muhtemelen ise yaramistir 😊 Allah bir daha yasatmasin insaAllah . Bendekini de sorunsuz dindirsin umarimm
Heaven_1708 Endol fitil kanamayı durduyor ama aynı zamanda bebeğin suyunu azaltıyor o yüzden dikkatli kullanmak gerekli. Oğlumda bende şiddetli kanama geçirmiştim doktorum 4 taneden fazla kullanma demişti
melegegebe Heaven_1708 her gün için 1 tane mi kullandınız bu 4unu ust uste hergun 1 tane mj ? Peki kanama sebebiniz neydi