29 gün önce doğum yaptım Sonra sağlık ocağına gittik topuk kanı verdik 1 hafta sonra ebe aradı tekrar ken almamız lazım dedi neden dedim Biyotidiniaz eksikliğinden şüpheleniyorlar dedi gittim tekrar verdik 10 gün sonra çıktı sonuç yine almamız lazım dedi evde ağlama krizine girdim küçücük yavrumun neyi var diye ve kan alınınca içim gidiyor onun o ağlamasına gittik 3 üncü kez yine verdik biotin eksikliği sınırda diyorlar Adana’ya sevk ettiler yarın gidecez başına böyle bişey gelen varmı çok korkuyorum rabbim herkesin bebeğine uzun sağlıklı ömürler versin inşallah 🙏 çok zormuş minicik bir bedenin böyle şeyler yaşamasını görmek 😔