Meltembektas1234 Ben ilk çocuğuma epiduralle doğum yaptım sonrasında başım ve belimde ağrı olmadı ama çok sayıda ağrı yaşayan hanımlar var ikinci çocuğuma hamileyim epidural istiyorum ama tedirginim dogrudu
deletedmom357 Meltembektas1234 canım epidural igne yapınca etkisi kaç saat kalıyor? bende merak ediyorum yapmak istiyorum etkisi gitse çocuk gelmese sancılar başlıyor mu gene? onu yapınca sancılar tamamen mi gidiyor yada az az oluyor gene?
fosforlukalem Meltembektas1234 1 ay önce ben de epidural normal doğum yaptım. Çok şükür ne baş ne bel ağrısı yapmadı. Bi daha doğursam bi daha epidural isterim, büyük rahatlık. Sorusu olan varsa yanıtlarım 😊😊
Meltembektas1234 deletedmom357 canm bana iğne yapıldı bir saat sonra doğum yaptım etkisi giderse diye bir doz daha hazırlamışlar dı acı hissetmiyorum sana ıkın dedikleri zaman bütün gücünle ıkınıyorsun büyük tuvaletini sıkışık gibi oluyosun acı yok ama etkisi ne kadar suruyo tam olarak bilmiyorum
deletedmom357 Meltembektas1234 anladım canım çok sağol 🌺 benim de ilk gebeliğim korkuyorum zamanı gelince bende yapmak istiyorum İnşaAllah 🤲
deletedmom357 fosforlukalem birşey merak ettim aklıma yeni geldi doğrusu epidural yapınca o an rahim de açılma oluyor mu epidural den dolayı açılır mı bide epidural olunca rahim açılmazsa sezeryan mi olunur afedersiniz benimki o kadar ki dar ilişkide zar zor acıyor epidural istiyorum ama bazen aklıma geliyor dar benimki sezeryan olurum sonunda diyorum İnşaAllah normal doğum olur ama
Meltembektas1234 deletedmom357 ebidurali yaparlarsa beklersin açılma olursa ikinci doz yapılır olmazsa sipinal yaparlar uyanık oluyosun galiba ama sezeryan oluyo diye biliyorum
fosforlukalem deletedmom357 açılmanın ilişki ile alakası yok. Yani darsa açılmaz gibi filan. Epidural rahatlattığı için açılmayı hızlandırıyor diyorlar. Bende de hızlandırdı. 3 cm ile saat 6′da yatış verdiler. 3 saatte 2 cm açıldı. Epiduralden sonra 4 saatte 5 cm açılma oldu. Ama herkeste bir olur mu bilmiyorum. Doktorla konuşmak lazım