Merhaba kızlar bu durumu yaşayan varsa diye danışmak istedim. Bende 20 küsür derecede skolyoz var bel bölgesinde, gözle görülmüyor ama omurgada eğiklik var. Bu durumu yaşayan var mı normal doğum yapabilir miyim ya da ağrılımı olur tamamen bilgisizim bu konuda. Doktoruma söyledim ama doğuma yakın bu konuyu tekrar konuşalım dedi, kafam takıldı normal doğum yapmayı çok istiyorum hayırlısı ile. Skolyozu olup normal yada sezeryan doğum yapan varsa neler yaşadınız beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.☺️🌸