Ysmn677 Kizlar merhaba 34 haftalık gebeyim dün kontrolumde nstde sancı çıktı alttan muayane ettiler sonra kanama oldu şuan kahverengi şekilde geliyor hemşireler normal diyor ama ben korkuyorum